AloTech, ChatGPT-4’ü sistemine entegre etti
AloTech, çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de bir ilke imza atarak, yapay zeka araştırma şirketi OpenAI ile iş birliği yaptı ve bu şirket tarafından geliştirilen, bot teknolojisinde bir devrim olarak k...
AloTech, çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de bir ilke imza atarak, yapay zeka araştırma şirketi OpenAI ile iş birliği yaptı ve bu şirket tarafından geliştirilen, bot teknolojisinde bir devrim olarak k...
Bulut tabanlı çağrı merkezi platformu olan ve Call Center Studio (CCS) markasıyla altı kıtada 44 ülkeye ulaşan AloTech, Kenya’nın en büyük e-ticaret pazar yerlerinden Copia Kenya’ya vermeye başladığı...
Bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri ile 41 ülkede faaliyet gösteren 600’ü aşkın şirkete hizmet veren AloTech, kullanıcılarının 2022 verilerini analiz etti. Buna göre bu şirketlerin çağrı merkezlerin...
Bu yıl 47 milyon turist hedefiyle pandemi öncesine yaklaşmayı hedefleyen Türk turizminde hareketli geçen yaz sezonu çağrı merkezi sektörüne de olumlu yansıdı. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı...
Türkiye’de ve ABD’den Nijerya’ya kadar 34 farklı ülkede faaliyet gösteren bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, yazılımcı kadrosunu yetenekli takım üyeleri ile büyütmek ve sektöre donanımlı i...