Etiketlere göre arama sonuçları

2 dakika okuma süresi.
AloTech, ChatGPT-4’ü sistemine entegre etti

AloTech, çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de bir ilke imza atarak, yapay zeka araştırma şirketi OpenAI ile iş birliği yaptı ve bu şirket tarafından geliştirilen, bot teknolojisinde bir devrim olarak k...

2 dakika okuma süresi.
AloTech, Kenya’da e-ticarete yön verecek

Bulut tabanlı çağrı merkezi platformu olan ve Call Center Studio (CCS) markasıyla altı kıtada 44 ülkeye ulaşan AloTech, Kenya’nın en büyük e-ticaret pazar yerlerinden Copia Kenya’ya vermeye başladığı...

3 dakika okuma süresi.
Çağrı merkezlerinde 'chat' ve 'chatbot' etkisi hakim!

Bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri ile 41 ülkede faaliyet gösteren 600’ü aşkın şirkete hizmet veren AloTech, kullanıcılarının 2022 verilerini analiz etti. Buna göre bu şirketlerin çağrı merkezlerin...

2 dakika okuma süresi.
Yaz döneminde, çağrı merkezlerindeki yoğunluk arttı

Bu yıl 47 milyon turist hedefiyle pandemi öncesine yaklaşmayı hedefleyen Türk turizminde hareketli geçen yaz sezonu çağrı merkezi sektörüne de olumlu yansıdı. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı...

2 dakika okuma süresi.
Yetkin yazılımcı ekibi, bootcamp ile büyüyor!

Türkiye’de ve ABD’den Nijerya’ya kadar 34 farklı ülkede faaliyet gösteren bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, yazılımcı kadrosunu yetenekli takım üyeleri ile büyütmek ve sektöre donanımlı i...