Etiketlere göre arama sonuçları

5 dakika okuma süresi.
Eğilimler giderek çeşitleniyor

E-ticaret dünyası büyümeye devam ederken birçok farklı eğilim de ortaya çıkıyor. Satış kanalı dinamiklerinin sürekli olarak geliştiği bir ortamda, işletmelerin proaktif olması ve değişiklikleri öngöre...

4 dakika okuma süresi.
E-ihracat yapmak isteyenlere sunulan teşviklere bakış...

Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliği ile yayımlanan "Türkiye'deki KOBİ'lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda yer alan bilgilere göre çevrimiçi işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasına olanak tanı...

3 dakika okuma süresi.
Amazon, Türkiye'deki faaliyetlerine resmen başladı

Amazon.com.tr, 15 farklı kategoride milyonlarca ürünü; uygun fiyat, güvenilir teslimat, kaliteli müşteri hizmeti, kolay ve rahat online alışveriş deneyimi ayrıcalığıyla Türkiye’deki müşterilerine sunm...

1 dakika okuma süresi.
Amazon, Türkiye pazarına giriş tarihini erteledi

Dünyanın en büyük e-ticaret firması olan Amazon, bir süredir Türkiye pazarı için hazırlıklar yapıyordu. Fakat Amerika ile Türkiye arasında yaşanan gerilim dolayısıyla şirket, Türkiye'ye gelişini kısa...

1 dakika okuma süresi.
Amazon fazla ürün iade eden müşterileri engelliyor

Amazon, hizmetlerini suistimal eden kullanıcılara sert politikalar uygulamaya başladı. Çok sık ürün iade eden müşteriler engelleniyor.Dünyanın en büyük e-ticaret...