Etiketlere göre arama sonuçları

4 dakika okuma süresi.
Müşteri deneyimi, iş kararlarına yön veriyor

Günümüz rekabet şartlarında avantaj elde etmek için ürün ve hizmet kalitesinin yanı sıra uçtan uca müşteri deneyimini anlamak ve yönetmek kritik önem taşıyor. Müşterilerin değişen beklentileri ve birç...

4 dakika okuma süresi.
Yapay zeka, perakende sektörünü yeniliyor

Günümüzde, müşterilerin sadece ürün veya hizmete değil, o ürün veya hizmeti alırken yaşadığı deneyime de yatırım yaptığı bir dönemdeyiz. Özellikle fiziksel mağazalarda yaşanan her temas noktası, kasa...

3 dakika okuma süresi.
CX yönetiminde kanal bağımsız yapı

Artiwise, tüm iletişim kanallarından gelen müşteri verilerini kanal bağımsız olarak işleyebilen dünyanın ilk CXM platformu Artiwise CXM 2.0 ile müşteri deneyimi yönetiminde yeni bir çağ başlatıyor. Tü...