Etiketlere göre arama sonuçları

2 dakika okuma süresi.
Vestel’in müşteri hizmetleri kalitesi ikinci kez tescillendi

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), Türkiye’de sunulan çağrı merkezi hizmet kalitesinin uluslararası standartlara ulaşması için yaptığı çalışmalar kapsamında, Bureau Veritas iş birliğiyle ISO 18295-1 Müşt...

9 dakika okuma süresi.
Canlı destekte altın kurallar

Müşteri hizmetlerinde canlı destek (web chat), gün geçtikçe yaygın kullanılır ve diğer iletişim kanallarına göre daha çok tercih edilir hale geliyor. Bu anlamda...

3 dakika okuma süresi.
Callpex, “rent a seat” hizmetini başlattı

Callpex çağrı merkezi sektöründe yaşanan çeşitli sorunlardan yola çıkarak sektöre yeni bir yaklaşım getirecek Rent a Seat ismi verilen yeni bir koltuk kiralama h...

3 dakika okuma süresi.
Türk insanı diyalog sever

2013 yılında müşteri hizmetleri bütçesini 2,5 kat artırmayı planlayan TurkNet, çağrı merkezinin dışında, bünyesinde 56 personel bulunduruyor. TurkNet bünyesinde...

3 dakika okuma süresi.
449 genç meslek sahibi oluyor

Tempo Çağrı Merkezi’nin İŞKUR işbirliği ile Temmuz ayında başlattığı “Çağrı Merkezi Elemanı Meslek Edindirme Kursu” ilk mezunlarını verdi. 833 kişinin kurs gördü...