Etiketlere göre arama sonuçları

4 dakika okuma süresi.
İstihdama ve hizmet ihracatına özel teşvikler bekleniyor

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), her yıl gerçekleştirdiği Türkiye Çağrı Merkezi Pazarı Araştırması’nın 2021 sonuçlarını, düzenlediği basın toplantısıyla paylaştı. ÇMD ve Pragma Araştırma iş birliğiyle...

4 dakika okuma süresi.
AB normlarına uyumda önemli bir adım

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD),  kişisel verilerin gizliliği ve korunması ile kişilerin izni olmadan ticari amaçlı iletişim kurulmasının önüne geçen yasal düzenl...

8 dakika okuma süresi.
Çağrı merkezlerinde gündem yoğun

Türkiye’deki çağrı merkezi kullanım seviyesini ve mevcut çağrı merkezlerinin kapasitesini saptamak için gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Araştırması’nı yay...

2 dakika okuma süresi.
Çağrı merkezlerinde yeni yönetim

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 14 Şubat’ta Olağan Genel Kurul Toplantısı’nı gerçekleştirdi ve 3. Dönem Yönetim ve Denetim Kurulu Üyeleri’ni seçti. Gerçekleştiri...