Etiketlere göre arama sonuçları

3 dakika okuma süresi.
Yapay zekâ ve sanal gerçekliğin yükselişi

Ericsson ConsumerLab, 2017 Tüketici Trendleri Raporu’na göre yapay zekâ önemli bir gündem maddesi olurken, tüketiciler bu konunun hem sosyal hayatta hem iş hayat...

3 dakika okuma süresi.
Oyun dünyası değişiyor

Ericsson ConsumerLab’ın “Oyun Dünyasının Geleceği” raporuna göre, daha fazla insan ve cihaz internete bağlandıkça, tüm endüstriler gibi sayısal oyun endüstrisi d...

5 dakika okuma süresi.
2014'ün tüketici eğilimleri

15 yılı aşkın süredir tüketici değerleri, davranışları ve bilgi teknolojileri ürünlerinin kullanım alışkanlıkları konusunda yılda 40’ı aşkın ülkede, 15 metropold...