Etiketlere göre arama sonuçları

2 dakika okuma süresi.
KOBİ'lerin dijitalleşme vizyonu geliştirilmeli

Ödeme sistemleri alanında faaliyet gösteren global teknoloji şirketi Mastercard’ın, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ve Akıllı KOBİ iş birliğiyle hazırladığı “KOBİ’lerin Dijital Dönüşüm Rapor...

3 dakika okuma süresi.
Tüketiciler, kişisel veri paylaşımına mesafeli

Ödeme sistemleri alanında faaliyet gösteren global teknoloji şirketi Mastercard, pazar analizleri ve veriye dayalı içgörüler aracılığıyla oluşturduğu sektör raporlarına bir yenisini daha ekledi. Bağım...

2 dakika okuma süresi.
Pandemi, tüketicileri ve markaları daha çevreci olmaya itti

Tüm dünyada sürdürülebilir çevre için karbon ayak izinin düşürülmesi, yenilebilir enerji ve çevre dostu yaklaşımlar gün geçtikçe daha önemli hale geliyor. Mastercard Sürdürülebilirlik Akademisi tarafı...

2 dakika okuma süresi.
Hedef; KOBİ’lerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmak 

KOBİ’lerin dijitalleşme sürecini hızlandırmayı hedefleyen “KOBİ’lerin E-Karnesi” projesinde Mastercard, TEPAV ile bir araya geldi. Proje kapsamında her bir KOBİ’yi kendine özel dijital dönüşüm içerikl...

3 dakika okuma süresi.
Tüketiciler, ödeme yeniliklerini benimsemeye hazır

Mastercard’ın EEMEA (Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) Bölgesinde yer alan dokuz pazarın yakından incelendiği araştırmaya göre; nakit, özellikle küçük işlemlerde en popüler ödeme biçimlerinden biri ol...

3 dakika okuma süresi.
Picus, Mastercard'ın tercihi oldu

Türkiye’nin önde gelen siber güvenlik firmalarından Picus, Mastercard ile yaptığı stratejik ortaklık ile global pazarda büyümeye devam ediyor. 2013 yılında kurulan ve İhlal ve Saldırı Simülasyonu (Bre...

3 dakika okuma süresi.
Mastercard danışmanlık ağını genişletiyor

Mastercard ödeme odaklı danışmanlık hizmetlerini yeni alanlarla genişleteceğini duyurdu. İşletmelerin gelişmelerine ve büyümelerine yardımcı olmak için hayata geçirilen bu yeni hizmetler ile iş dünyas...