İş modelleri değişim sürecinde
Çağrı merkezlerinde, gelişen teknolojiler ve yeni uygulanmaya başlayan iş modelleri ile verimlilik artırılıyor. Son dönemde “Konuşma Tanıma” tabanlı çözüm ve hiz...
Çağrı merkezlerinde, gelişen teknolojiler ve yeni uygulanmaya başlayan iş modelleri ile verimlilik artırılıyor. Son dönemde “Konuşma Tanıma” tabanlı çözüm ve hiz...
Günümüz dünyasında sosyal medya artık kurumlar içinde önemli bir iletişim kanalı haline gelirken şirketler ve kurumlar için atılan tweet ve yazıları da izleyerek...
Kesintisiz, doğru ve hızlı hizmet vermek durumunda olan çağrı merkezleri için teknoloji yatırımları en önemli bileşeni oluşturuyor. Sektör temsilcilerine göre g...
FATİH Projesi ile ilgili olarak çok şeyler yazılıp çiziliyor. Fakat konunun hep tablet bilgisayar etrafında dolaşıp durduğunu, böylesine büyük bir projenin diğer bileşenlerinin neredeyse hiç konuşulma...
Katma değerli ses teknolojileri ve iş analiziyle bütünleşen yapıların öne çıktığı çağrı merkezlerinde değişimin ve gelişimin yönü, dosya sayfalarımızda.Diğer tar...
Çağrı merkezi sektörü dünyada hızla büyüyerek 340 milyar doları bulan bir pazar yaratıyor. Müşteri ilişkileri hizmetlerinin yüzde 30’a yakını dışkaynaklı çağrı m...
Dünyada hızla büyüyerek 340 milyar doları bulan bir pazar oluşturan çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de de sektör açısından yaşanan şartlar da dünya ile paralel...
YASAD’ın yeni başkanı Doğan Ufuk Güneş’e göre Türkiye’nin yazılımda marka ülke olması için her türlü birikimi ve yeteneği var.YASAD (Yazılım Sanayicileri Derneği...
Türkiye’deki bilgisayar okuryazarlığı oranın artması ve bilişim teknolojilerinin sosyal olanakları kısıtlı gençler tarafından da kullanılabilmesi amacıyla başlat...