RPA ile gelen aylık 7 bin saatlik tasarruf…
Şirket olarak dijitalleşmenin bir kültür ve yolculuk olduğuna inanan Turkcell Global Bilgi, gerçekleştirdiği uygulamalarda verimlilik ve tasarruf özelinde çarpıcı sonuçlar elde ediyor. Turkcell Global...
Şirket olarak dijitalleşmenin bir kültür ve yolculuk olduğuna inanan Turkcell Global Bilgi, gerçekleştirdiği uygulamalarda verimlilik ve tasarruf özelinde çarpıcı sonuçlar elde ediyor. Turkcell Global...
Yepyeni bir haftadan merhaba sana, Haftaya herkesin derdi trafik ve akabinde park sorunu ile ilgili bir bilgiyi paylaşarak başlıyorum. Yandex Navigasyon, akıllı...
Müşteri ilişkilerinin en önemli ayaklarından biri artık sosyal medya haline geldi. Müşteri ilişkilerinin güçlü olması için sosyal medya iletişiminin de güçlü olm...
2014’ün ilk üç ayında yaptığı yeni işe alımlarla 110 kişiye istihdam sağlayan Turkcell Global Bilgi’nin Trabzon lokasyonu, bu yıl sonuna kadar 160 kişiyi daha bü...
Müşterilerin ihtiyaç duydukları bilgiye en iyi şekilde ulaşabilmelerini ve işlerini kolaylaştıran arayüzler şirketlerin başarısını artırıyor.Arayüz denildiğinde...
Küresel şirketler evden çalışma sistemini destekliyor.Maliyet tasarrufu, iş verimi ve çalışan bağlılığında artış gibi sebepler ve teknolojinin getirdiği imkanlar...
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Viyana’da gerçekleştirdiği EMEA ( Avrupa- Ortad...
Turkcell Global Bilgi, İnterpromedya tarafından hazırlanan “İlk 500 Bilişim Şirketi Araştırması”nda “Çağrı Merkezi Hizmeti” kategorisinde satış gelirlerine göre...
Belarus’taki dış kaynak çağrı merkezi olan Turkcell Global Bilgi, Minsk’teki merkezinde 150 kişi ile hizmet veriyor.Turkcell Global Bilgi, 2010 yılında Belarus’u...