Auto CallBack, mobil operatörün ‘meşgul’, ‘telefon kapalı’, ‘iletişim ağı dışında’ gibi abonelerin ulaşılamaz olduğu durumlarda tamamlanamayan çağrılardan kaybettiği potansiyel geliri müşteri memnuniyetini arttırarak kazanma imkânı veriyor. Ulaşılamayan abonenin tekrar tekrar aranmasına ve meşgule düşmeye gerek kalmadan aranan abone müsait olduğunda sistem çağrıyı otomatik olarak bağlıyor. Servis, ilk olarak hali hazırdaki CollectCall abonelerine sunuldu.
Öte yandan, şirket Auto CallBack ile birlikte ayrıca Ödemeli Arama Platformu üzerinde “Ödemeli Arama (CollectCall), kredisi olmayan aboneye cevapsız çağrı bırakma imkânı tanıyan Poke Call, Aile & Arkadaş Servisi (Friend & Family), Arama Anında Kredi Teklifi (Micro Credit Hot Offer) çözümleri de sunuyor.
Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu da “Auto CallBack servisi, abone memnuniyetini artırırken aynı zamanda abonelerin verimliliğinin de artmasına büyük katkı sağlıyor. Böylelikle hem abone sadakatini hem de operatörün gelirini arttırmış oluyor” bilgisini verdi.