İstanbul merkezi Call Center Hotel
2011 yılı sonuna kadar İstanbul’daki kapasitesini 500 koltuk üzerine ulaştırmayı planlayan AÇM, sektördeki ilk 5 şirket arasında yer alarak, pazardaki konumunu güçlendirmeyi amaçlıyor. Dışkaynak çağrı merkezi hizmeti sunan şirketler, genelde İstanbul’u merkez üssü olarak atayıp daha sonra Anadolu’da yatırım yapmayı ve ofis açmayı seçerken; Anadolu Çağrı Merkezi, İstanbul’da Procat bünyesindeki Call Center Hotel’de faaliyet göstermeyi tercih etti. Böylece yatırım maliyetlerini minimum seviyede tutan şirket, oprasyonel verimliliğini artırmayı da başardı. Ağırlıklı olarak outbound hizmet veren Anadolu Çağrı Merkezi, İstanbul Kavacık’taki Call Center Hotel’de 200 koltuk kapasitesi ile çalışmalarını sürdürüyor. Anadolu Çağrı Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Zeytinoğlu CCH ile çalışmalarının özellikle pazara giriş ve uyum sürecini kısalttığını ifade ediyor ve şunları söylüyor: “İşin fizibilitesi, strateji ve yatırım tarafını Procat ile birlikte planladık. Bu, hata yapma ihtimalimizi ortadan kaldırdı. Önümüzdeki dönemde çağrı merkezi pazarında verilen standart hizmetlerin dışına çıkmayı hedefliyoruz” dedi.