2012 finansal yılı içinde Ar-Ge’ye toplamda 450 milyon dolardan fazla bütçe ayıran Lenovo, ‘inovasyon üçgeni’ olarak adlandırdığı ABD, Japonya ve Çin’deki başlıca araştırma merkezleriyle, araştırmalarda küresel deneyimden de faydalanıyor. ABD’deki merkezler, teknoloji ve ürün geliştirme, tüketici davranışları ve deneyimleri üzerine çalışırken; Japonya, tasarım ve kalite odaklı bir mühendislik merkezi olarak konumlandırıldı. Çin’deki merkezler ise ağırlıklı olarak ürün geliştirme üzerine çalışıyor.
Lenovo, bu yılın başında düzenlenen CES fuarında tanıtılan çok sayıda yeni ürüne ek olarak, IdeaCentre Horizon, bulut stratejisi, Yoga IdeaPad, ThinkPad, ThinkPad Edge ve All-in-one gibi her biri uzun Ar-Ge çalışmalarının ürünü olan yeni modelleriyle 50 farklı ödül kazanmış, Ar-Ge verimliliğini ortaya koymuştu.