Bu amaçla sektördeki gelişmeleri geriden takip etmek yerine inovatif bir bakış açısı ile öncü olma fikrini benimsemiş bir ekip oluşturduklarının altını çizen diğer ortak Mehmet Gürle ise “Böylece birlikte çalıştığımız müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarına uygun çözümler üreterek kendilerini özel hissettirmeyi başardık. Bu özelliğimiz ile butik bir e-ticaret ve CMS şirketi olduğumuzu söyleyebiliriz. Şirket bünyemizde iki yıl önce yapılandırdığımız sayısal ajansımız sayesinde yazılım alanında olduğu kadar tasarım alanında da ismimizi duyuruyoruz. İki kez katıldığımız Altın Örümcek Web Ödülleri Yarışması’nda iki birincilik, üç ikincilik ve bir de üçüncülük ödülü aldık. Aynı zamanda yurtdışından da çeşitli ödüller almayı başardık. Yurtdışında yayımlanan Web Design index kitabında yer aldık. Ayrıca bazı önemli internet sitelerinde sitemiz yayımlandı. Örneğin; Webcss.cn, Webdesignfile.com, Gouw.nu, Urbancollective.com”m şeklinde görüş belirtti.
2011’de büyüme,
2012’de hem büyüme hem gelişme
Kuruldukları günden bu yana her yıl koydukları hedefleri yakaladıklarını belirten Gürle, “2011 yılında da bu geleneğimizi bozmadık. 2012 yılında ise geçtiğimiz senenin yüzde 40’ı bir artışla Temmuz ayı itibari ile hedeflerimizi yakalamanın mutluluğunu yaşıyoruz. İşimizi iyi yapmaya çalışıyoruz. Bir proje bittiğinde içimize sinmiş olması elimizden gelenin en iyisini yapmış olduğumuzu bilmemiz bizim için her şeyden önemli. PROJ-E olarak bizim beş yıl sonraki hedefimizin tüm bu anlattıklarımız ile paralel olması gerekiyor. Kurulduğumuz yıldan bugüne kadar iyi bir çıkış yakaladık. Bundan sonraki amacımız ise sektörde öncü konumunu pekiştirerek markaların ilk tercih ettiği şirket olabilmektir. Bunun için gerek personel eğitimleri, gerek Ar-Ge çalışmaları boyutunda kendimizi geliştirmeye devam ediyoruz” diye sözlerini bitirdi.
Ortaokul yıllarında çıkan fikir
PROJ-E ortakları Gökhan Çevik ve Mehmet Gürle, ortaokula arkadaşları ve bu fikri henüz o yaşlarda şekillendirmeye başlamışlar. Ortaokul çağlarındayken onlara sorulan “büyüyünce ne olacaksın’’ sorusuna verdiklere yanıtı hatırlatan Gökhan Çevik, “Biz büyüyünce yazılım şirketi kuracaktık. Hatta şirketimizin ismi bile belliydi MGM Soft. Kısaltmanın açıklaması ise üç samimi arkadaşın isimlerinin baş harfleri olacak kadar masumaneydi. Bu hayali iki arkadaş gerçekleştirdik: Mehmet ve Gökhan. Bizim için kırılma noktası Türkiye’nin önde gelen beyaz eşya markası Arçelik ve modaya yön veren Vakko ile çalışmaya başladığımız 2010 yılıdır. Böyle büyük iki marka ile çalışmaya başlayarak yıllardır gerçekleştirdiğimiz Ar-Ge faaliyetlerinin karşılığını almış olduk. Ayrıca bu markalar için proje geliştirmek bize ekstra ivme ve tecrübe kattı. Düşünsenize Türkiye’nin kendi sektörlerinde bilinirliği en yüksek iki markasıyla birden çalışmak. Herkese nasip olan bir şey değil bu” dedi.