Microsoft ile yaptıkları kurumsal anlaşmayla Ataşehir Belediyesi bünyesinde bulunan yazılımların daha etkin ve verimli kullanılabilmesini sağladıklarını söyleyen Ataşehir Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Taner Arıcı, belediye olarak 21 farklı konumdan hizmet verdiklerini söyledi ve, “Kesintisiz hizmeti Office365 ile uygun maliyetli ve güvenilir bir şekilde sağlayabiliyoruz” dedi.
Office 365 ile çalışanların bulundukları her yerden ve her cihazdan e-postalarına ve diğer dokümanlarına ulaşabildiklerini söyleyen Ataşehir Belediyesi Bilgisayar Mühendisi Hasan Güneydaş, şunları söyledi:
“Office 365’in sunduğu bulut teknolojisiyle maliyetlerimizi düşürüp kaynaklarımızı etkin kullanabilir hale geldik. Çalışanlarımıza daha önce kullandıkları tanıdık bir sistem sunmamız uyum sorunlarının önüne geçti. Office 365’in sunduğu kolay kullanılan arayüz sayesinde, sisteme yeni kullanıcıların eklenmesi gibi yönetim ve sistem denetimine dayalı talepler çok hızlı çözülebiliyor.”
Microsoft Türkiye Kamu Sektörü İş Geliştirme Yöneticisi Cenk Tuna da, Office 365 ile sunulan Microsoft Office uygulamaları olan Microsoft Exchange, Microsoft Lync telekonferans sistemi ve Microsoft Sharepoint Doküman Yönetim sistemi sayesinde Ataşehir Belediyesi bünyesinde yüksek teknolojiye dayalı bir çözüm oluşturulduğunu ifade etti.