Dağıtıcılık anlaşmasının detaylarının paylaşıldığı basın toplantısında konuşan Bircom CEO’su Burçin Bircanoğlu, Almanya’nın halen Avrupa’nın en büyük genişbant pazarı konumunda bulunduğuna dikkat çekerek şu bilgileri verdi:
“AVM, Almanya genişbant pazarının yüzde 50’den fazlasını elinde tutuyor. Bircom olarak, tümü kendi alanında teknoloji lideri olan şirketlerin Türkiye dağıtıcılığını yürütüyoruz. 40’ıncı yılını kutladığımız 2012’nin hemen başında, bu şirketlerin arasına AVM gibi bir şirketi eklediğimiz için son derece mutluyuz. AVM ile Türkiye pazarında daha önce bulunmayan bir segmentte ürünler sunacağız. İlk yıl bu algıyı ve talebi oluşturmaya ikinci yıl içinde ise yıllık 10 milyon avro tutarında satış hacmine ulaşmayı amaçlıyoruz.”
AVM Uluslararası Satış Müdürü Mehran Reuter ise şöyle konuştu:
“Ar-Ge ve üretim faaliyetlerinin tamamını Almanya’da sürdüren AVM’in ürünleri 57 ülkede satılıyor ve dünyada her yıl 6.5 milyon kişi ve kurum tarafından tercih ediliyor. Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin belirlendiği Deloitte Teknoloji Fast50 Türkiye Programı’nda dört kez üst üste yer alma başarısı gösteren Bircom, iletişim teknolojileri alanında faaliyet gösteren şirketler arasında yer alıyor. AVM olarak, Türkiye pazarında, Bircom’un yol göstericiliği ile geniş bir kullanıcı kitlesine ulaşacağız.”