Acelesi olan müşterilerin açılış sayfasının yüklenmesi için geçen sürede kaçabileceğini belirten daha.net, birçok modern web sitesinin bu yaklaşımı tamamen terk ettiğine dikkat çekiyor.
Çevrimiçi satın alma sürecinde kullanıcıya ihtiyacı olan veriyi en hızlı biçimde sunmanın ve doğru mesajı kesin bir dille vermenin önemli olduğu noktasından hareketle daha.net, şirket ve bireylere Splash sayfasından kurtulmalarını öneriyor.
Yapılan açıklamaya göre “Copyright” bölümü genel olarak bir web sitesinin eski olduğunu en bariz biçimde ortaya koyan nokta.
Şirketler zaman zaman işlerini büyütüp küçültebiliyor. Ancak bu süreçte web sitesinin de değişikliklere uyması gerekiyor. Aksi halde oluşan tutarsızlık müşteri kaybına yol açabiliyor.
daha.net, bir web sitesinin kodlarına bakıldığında resimlerin arkasına gizlenmiş veya sayfanın en altına arka plan rengi ile aynı renkte yazılmış metinler olduğu takdirde o sitenin gerçekten eskimiş olduğunu vurguluyor. Üstelik bunun söz konusu web sitesinin arama motorlarından atılmasına ve dolayısıyla firmanın en büyük satış kanallarından birini kaybetmesine yol açabileceğine de dikkat çekiyor.
Eskiden bir web sitesinin sadece Internet Explorer’da düzgün görünmesi yeterliyken bugün artık Firefox, Safari, Opera ve Chrome gibi çok güçlü rakip tarayıcıların bulunduğunu belirten daha.net, sitelerin de bu tarayıcıları düşünerek geliştirilmesi gerektiğini belirtiyor.