Defne Telekomünikasyon’un kurduğu sistem ile müşteri temsilcisine gerek olmadan yapılabilecek işlemler arasında Fatura ve Güncel Bakiye Bilgisi öğrenebilme, Fatura Kontrol Servis aboneliği, Limit yükseltme ve iptali, PUK bilgisi öğrenme, Heryöne, Gold ve Platinum Tarifelerde değişiklik yapabilme, Kontör Transfer, 10.000 SMS Paketi başlatabilme, Türkiye ve Dünya Paketi, Yurtdışı Roaming Paketi, Türkiye Roaming Paketi, Nar Paketi, Turist Paketi abonelikleri başlatabilme, Cepten ve Bilgisayardan İnternet Paket aboneliği ve Facebook Paketi başlatabilme yer alıyor. Ayrıca gerektiğinde Kuzey Kıbrıs Turkcell’in ihtiyaçları doğrultusunda hızlı bir şekilde yeni hizmetler eklenebiliyor.
3 farklı dilde hizmet veriliyor
Kuzey Kıbrıs Turkcell Bilgi ve İletişim Teknolojileri Katma Değerli Servisler ve Altyapı Yönetimi Uzmanı Umut Hocanın, “IVR sistemi ile müşterilerimiz birçok işlemini ücretsiz ve yerlerinden kalkmadan yapabiliyor. Müşterilerimiz self servis kapsamında birçok tarife, paket ve ürün satın alabiliyor veya değişiklik yapabiliyor” dedi ve ekledi: “Sistem müşteri ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş menü yapısı ile kolaylık sağlarken, Türkçe, İngilizce ve Rusça olmak üzere 3 farklı dilde hizmet veriliyor.”
Kuzey Kıbrıs Turkcell Bilgi ve İletişim Teknolojileri Müdürü Ali Gürler, IVR ve çağrı merkezine yönelik yatırımlarının karşılığını aldıklarını belirtirken, Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu da “Kullanıcı deneyimine önem veriyoruz ve Kuzey Kıbrıs Turkcell’de olduğu gibi gelen geri bildirimlerle ürünlerimizi pazarın koşullarına ve dinamizmine göre sürekli güncelliyoruz” dedi.