İstihdam açısından bakıldığında, çağrı merkezlerinin ülkeye katkısı yadsınamaz. Özellikle bulut teknolojisi sayesinde firmalar artık farklı çalışma saat dilimlerinde ve evden çalışma imkanıyla çağrı merkezi hizmeti sunabiliyor, son kullanıcılara 7/24 destek sağlayabiliyorlar.
Örneğin ZyXEL olarak biz çağrı merkezimizde; konfigürasyon, bağlantı sorunları veya benzeri konularda kullanıcılarımıza çözümler sağlıyoruz. Çağrı Merkezimiz ile kullanıcılarımıza daha iyi hizmet ve teknik destek verebiliyoruz. Tabi 7 yıldır sürekli büyüme gösteren bir şirket olduğumuzu ve kullanıcı sayımızın her geçen gün arttığını düşünürseniz, teknik destek vb işlemler için istihdam ettiğimiz çağrı merkezi çalışanları da doğal olarak artış gösteriyor.
Bu sektör özellikle evden çalışabilme imkanı sağladığı için engelli ve kadın personel için yeni bir istihdam sahası. ZyXEL olarak bizde çağrı merkezimizde bayan ve engelli eleman çalıştırarak kendilerinin iş yaşamında aktif rol almalarına imkan sağlıyoruz.
ZyXEL Türkiye Marka ve Pazarlama Müdürü Özden Aliyagiç Uyar