Turkcell, bölüm ve uzmanlık alanından bağımsız olarak tüm çalışanlarının faydalanabildiği Pazarlama Master Programı’nı hayata geçirdi. Pazarlama Master Programı’yla Boğaziçi, Wharton, Illionis gibi üniversitelerden duayenlerin eğitim verdiği bir program hazırlandı. Pazarlama Master Programı; tüm yıla yayılan ve 100 saat eğitimle şirket içerisinde verilen kapsamlı bir pazarlama programı. Böylece Turkcell çalışanları teoriden pratiğe, konvansiyonel pazarlamadan dijital pazarlamaya birçok konuyu yetkin isimlerden öğrenme imkanı buluyor. Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, “Turkcell çalışanlarının, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamasını, küresel ürünleri doğru şekilde müşterilerine sunmasını ve ortak pazarlama bakış açısıyla hareket etmesini amaçlıyoruz. Çalışanlarımızın eğitime ve işinde profesyonelliğe verdikleri önemi de bu sayede anlamış oluyoruz” dedi. Programda verilen eğitim ve seminerlerle Turkcell çalışanlarının pazarlamayı öğrenip, kendilerine yeni bir uzmanlık katmaları amaçlanıyor.
Çağrı merkezi şirketleri EKO Contact Center ve Vodasoft CCS, yola birlikte devam etme kararı aldı. ‘EKO Contact Center Services’ (EkoCCS) adı altında çalışmaları...
Et ürünleri pazarının öncü markalarından Namet, satış süreçlerini Netsis ile otomatize ederek sipariş ve ödeme takibini çok daha kolay, hızlı ve verimli hale get...
Cardtek Group’un Türk yazılımcıları tarafından geliştirilen ve mobil ödeme altyapısında kullanılan yeni teknolojisi, Avrupa’da yayılmaya başladı.Cardtek Group’un...