Satış noktalarında teknolojiyi kullanarak müşterilere daha etkin servisler sunmanın kolaylaşması, bu alanda yatırımların artmasını sağlıyor. MediaMarkt da bu paralelde müşteri talebini karşılayan ve onları doğru satın almaya yönlendiren dijital gelişmelere yatırım yapıyor. Geçtiğimiz bir yılda 4 milyon avroluk yatırımla tüm mağazalarına elektronik raf etiketi yerleştiren MediaMarkt, dijital kiosklarla da çözümler sunuyor. Tüm mağazalarına dijital raflar yerleştiren şirket, dinamik fiyatlandırma ile en uygun fiyatları tüketicilerle buluşturuyor.
Talep üzerine sağlanan ürün bilgisini ve stokunu daha hassas izleme imkanı veren dijital etiketler, tüketicinin kasada farklı bir fiyatla karşılaşma riskini ortadan kaldırıyor. Dijital etiket ile müşteri talebine ve dış etkilere otomatik uyum sağlayan fiyatlandırma stratejisi sunan MediaMarkt, mevcut hizmet anlayışını da geliştiriyor.