Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP), Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği MMA desteğiyle hayata geçirildi. Platformun hedefleri ve dijital büyümenin sürdürülebilirliği ile ilgili Dijital Pazarlama İletişimi Platformu Başkan Yardımcısı Ayşen Akalın’ın görüşlerini aldık.
-
Reklam dünyasının temsili ile ilgili yoğun çalışmalar yapan dört dernek yepyeni bir platformu hayata geçirdiler. Yeni bir oluşuma neden ihtiyaç duyuldu, platformun kuruluş amacı nedir?
-
Nasıl bir organizasyonel yapı kuruldu?
-
Platform hangi alanlarda çalışmayı önceliklendiriyor?
-
Dijital pazarlama iletişiminde nasıl bir büyüme öngörüyorsunuz?
-
Kısa ve orta vadede projeler neler?