“EFI ile ürün gamımıza toplam çözüm sunabileceğiz”
Küresel markaların yerelde güçlü iş ortaklarına ihtiyacı olduğuna değinen Lidya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Öz, “Hiçbir global markanın yerele hakim bir iş ortağı yoksa pazarda sürdürülebilir bir başarı elde etmesi mümkün değil. 2012 yılında çoklu marka stratejimizi açıkladığımızda, bugünleri planlamıştık. EFI’nin yapıya katılmasıyla ürün gamımızda toplam çözüm sunabilme potansiyeline ulaştık. Yüzde 100 Türk sermayeli şirketimiz faaliyette bulunduğu ilin ticaret odasına kayıtlı yerel yapılanması, güçlü organizasyonel yapısı ve servis ağıyla küresel şirketlerin dikkatini çekmeye devam edecek. EFI ile Türkiye’de önemli başarılara imza atacağız” dedi.
EFI’nin 60 Ülkeden Sorumlu Satış Direktörü Sidney Ouahnoun bu işbirliğine dair şu açıklamalarda bulundu: “Türkiye pazarı EFI için çok önemli ve özen isteyen bir pazar. Hem ülkede bizi temsil edecek satış direktörü atadık hem de güçlü bir oyuncu olan Lidya Grup ile anlaşma imzaladık. Nathalie Hızveren’in ekibe katılması ile birlikte Türkiye’nin lokal özelliklerine daha hakim olabilmeyi ve müşterilerimize daha iyi bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Analogdan dijitale geçtiğimiz bu devirde, dijital baskı makinalarının analog makinaların pazarından pay almaya devam edeceğine inanıyoruz. Türkiye ekonomisi gelişmeye devam ediyor. Teknolojik yeniliklere çok açık ve olağanüstü potansiyele sahip bir ülkeniz var. Dolayısıyla biz de EFI olarak Türkiye pazar payımızı her sene yüzde 20-30 arası artırmayı planlıyoruz.”