EngageYa Türkiye operasyonunun başına Seçkin getirildi
1 dakika okuma süresi.
Doğal reklamcılık alanında içerik keşif platformu EngageYa (Engage Your Audience), Türkiye ofisini açtı. Sektörün deneyimli isimlerinden Gökhan Seçkin de EngageYa Türkiye Ülke Müdürü olarak atandı. Yayıncılar, reklamverenler ve network'ler için 360 derece SaaS hizmeti veren doğal reklamcılık platformu EngageYa, 12 bölgede hizmet verdiği kullanıcıları ile aylık 10 milyarın üzerinde gösterim rakamına ulaşıyor. İstanbul Üniversitesi Kimya Mühendisliği’nin ardından, Boğaziçi Üniversitesi’nde yine aynı bölümde yüksek lisansını tamamlayan Seçkin, profesyonel iş hayatında General Electric’te görev aldı. Dijital pazarlama alanından birçok üst düzey görev üstlenen Seçkin, Mindshare Hollanda operasyonunda Sosyal Medya Stratejisti olarak görev aldı. BUMED Melek Yatırımcı Ağı’nda girişimcilere mentorluk yapan Seçkin, son olarak Avrupa’nın önde gelen performans reklamcılık ağı zanox’un Ülke Müdürlüğü görevini üstleniyordu.
Küresel bazda özellikle pandemi süreci ile uzaktan çalışmanın birçok sektörde zorunlu olarak uygulanması, çalışma yaşamında yeni çalışma biçimlerini gündeme getiriyor. “Haftada beş gün yerine dört gün...
Şebeke ağlarını bilişim dünyasının otobanları gibi değerlendirmek gerekiyor. Her geçen gün CPU hızları, saklanan veri miktarı, uygulamalar ve hepsinden de önemli...
Vodafone Türkiye’nin, tüm mobil iletişim hizmetlerinde yurtiçi-yurtdışı fiyat ayrımını ortadan kaldıran “Her Şey Dahil Vodafone Pasaport” hizmeti 4 ayda aboneler...