Şirketlerin bu konudaki bilinçlenme oranının her geçen gün arttığını belirten Gülşah Akbaytürk, şunları kaydetti: “Artık kendi ihtiyaçlarını daha iyi analiz eden ve yatırımlarını bu doğrultuda optimumda tutan bir tüketici kitlesiyle karşı karşıyayız. Sağlayıcılar olarak bizim üzerimize düşen görev ise tüketiciyi bu konuda doğru yönlendirmektir. Firmaların aylık baskı ihtiyacını, yazıcının konumlandırılacağı departmanı, kaç kişinin kullanacağını göz önünde bulundurup en iyi çözümü sunmak gerekmektedir. Örneğin yalnızca A4 baskı alan bir kuruma A3 yazıcı önermek doğru değildir. Dediğim gibi firmaların eskiye oranla daha bilinçli yatırımlar yapması dijitalleşme ve e-dönüşüm alanındaki gelişmelere kayıtsız kalmayacakları anlamına gelmektedir. Kurumlar bağlamında düşündüğümüzde bilgi teknolojileri denildiğinde içerik kuşkusuz en temel unsurdur. Bütünleşik içerik yönetimi için e-dönüşüm kaçınılmazdır. Yapısal olmayan içeriğin yaratılması, yakalanması ve yönetilmesinin 2017’de kurumlar için öncelikli olacağını düşünüyoruz.”
Özellikle doküman yönetimi konusunda kamunun ciddi yatırımlarının bulunduğuna dikkat çeken Gülşah Akbaytürk, “Son birkaç yılda e-arşiv gibi zorunlu uygulamaların beraberinde getirdiği hareketliliği kendi sektörümüzde hissetmekteyiz. Bu hareketliliğin ivmelenerek artacağını ön görüyoruz. Bizim ürün gamımızdaki yüksek hızlı kurumsal seviye tarayıcılar kamu tarafındaki beklentilerle birebir örtüşmektedir. Ürünlerimizin endüstri standartlarındaki uygulamalarla uyumlu olması ve teknik özellikler bakımından kullanıcının birçok ihtiyacına cevap vermesi bağlamında kamu kanalındaki pazar payımızı arttırmayı hedefliyoruz” dedi.