“Müşterinin alışkanlık ve beklentilerine yönelik her kanalda bütünleşik ve tek deneyim sunarak müşterilerin herhangi bir kanal ile değil, doğrudan marka ile deneyimini zenginleştireceğiz” detayını paylaşan Bilek, şöyle devam etti:
“Teknolojiyi ürünün ötesinde, yaşamlara katacağı değerler bütünüyle tüketicilere sunmak için önümüzdeki dönemde yeni atılımlarımız olacak. Bu atılımlar, farklı hizmetleri, yeni ürünleri ve zenginleştirilmiş ve kişiselleştirilmiş müşteriyi deneyimini kapsayacak. Burada çok önemli fırsatlar var. Hayatımıza birbiriyle konuşan, her an bağlı olmamızı sağlayan akıllı ürünler gelişti ve çeşitlendi. Bu alanda adımlar yine Teknosa’dan gelecek.”
Katma değerli hizmet anlayışını da daha zenginleştirdiklerini söyleyen Bilek, 2014 yılının ilk 4 ayında web ve e-ticaret hizmetlerini ihtiyacı olan bireylere, mikro işletmelere ve KOBİ’lere sunmaya başladıkları bilgisini verdi. Yılsonuna kadar yeni hizmetlerin de bunlara eklenmesi planlanıyor.