Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) Gelişim Akademisi eğitim programının ilk mezunları diplomalarını aldı. Akademi, Şubat ayı içinde başlayacak yeni dönem eğitimleri için öğrenci kabul etmeye de başladı. Halen 40 bin kişiye istihdam sağlayan sektörün, gelecek beş yıl içinde bu rakamı 85 binlere taşıması bekleniyor. Çağrı merkezi sektörüne nitelikli eleman yetiştirmeyi hedefleyen ÇMD Gelişim Akademisi; kurumsal başvuru aldığı gibi, sektörde kariyer hedefleyen gençlerin bireysel başvurularını da kabul ediyor. Akademide; bir çağrı merkezinde her pozisyonda görev yapan çalışanlar için özel eğitim programları sunuluyor. Yıl sonuna dek yaklaşık 500 kişiye eğitim verecek olan akademi, sektörde sertifika ve diploma verebilen tek eğitim programı.
Geçtiğimiz aylarda ilk kez Türkiye pazarına Evofone distribütörlüğü ile girip Vadi İstanbul’da Yetkili Mi Store açan Çinli teknoloji devi Xiaomi, ikinci üssünü yine Evofone işbirliği ile Forum İstanbu...
Honeywell’in (NYSE: HON) mobil işgücüne bugüne kadar eşi görülmemiş esneklik ve üretkenlik sağlayan onuncu nesil araç terminali (VMC) Thor VM2 çıktı.Yeşil termin...
Bybit Türkiye Araştırma Müdürü Beste Naz Süllü, Haziran ayının ilk gününde yaptığı değerlendirmede Euro tarihinde yaşanan yüksek enflasyona değinerek şu açıklamalarda bulundu: "Haziran ayının ilk günü...