Rapora göre, Türkiye’de cihaz kullanıcılarının yüzde 95′i cep telefonu sahibi ve yüzde 75′i de akıllı telefon kullanıyor. Dizüstü ve masaüstü bilgisayar kullanımı yüzde 51 iken, TV’nin payı ise yüzde 98. Türkiye’de kullanıcılar gün içerisinde ortalama 7 saati bilgisayar karşısında, 3 saati ise mobil telefondan internete bağlanarak, 3 saati de sosyal medya platformlarında geçirirken, TV karşısında geçirilen vakit ise ortalama 2 saat. Sosyal medyayı mobilden kullanan kişi sayısı yüzde 17 artarken, bilgisayar kullanımı ise yüzde 29 gerileyip yüzde 36′ya çekildi. Buna karşılık, mobil kullanımı yüzde 33 artarak yüzde 61′e ulaştı.
Türkiye’de internet kullanıcılarının yüzde 55’i her gün, yüzde 24’ü ise her hafta video izlerken, mobil kullanım alışkanlıklarında oyun oynama yüzde 43’te kalırken, video izleme oranı ise yüzde 59’a çıktı. Türkiye’de en çok kullanılan sosyal medya kanalı yüzde 57 ile YouTube olurken, onu yüzde 56 ile Facebook takip ediyor. Diğer popüler sosyal medya kanalları ise yüzde 45 ile Instagram, yüzde 44 ile Twitter olurken, beşinci sırada ise yüzde 40 ile WhatsApp yer aldı.