Kopyalama, tarama, faks çekmenin yanında çeviri yapma, paylaşma ve elektronik doküman üretme gibi özellikleri kullanıcılara sunan Xerox ConnectKey Teknolojisi, ‘bugünün işyeri asistanı’ olarak tanımlanıyor. Sahip olduğu birçok özellikle bu yeni ofis asistanları, akıllı telefon ve tablet cihazlarla kablosuz bağlantı kuruyor, bulut sistemlerle entegre çalışıyor, yani dokümanları Dropbox, Office 365 ve Google Drive gibi bulut platformlarına gönderilebiliyor veya buluttaki dosyaların cihaza getirilebilmesini sağlayabiliyor. Xerox’un yeni nesil ofis asistanları ayrıca tablet ve akıllı telefon gibi dokunmatik ekran ile kullanıcılara gerçek bir mobil deneyim ve kullanım kolaylığı sunuyor. Xerox ConnectKey teknolojisinin kullanıcılara sunduğu mobil bağlantı özellikleri, iş yapış şekillerini de kolaylaştırıyor. ConnectKey Teknolojisi, kullanıcılara daha üretken olma ve yeni iş zorluklarını çözme özgürlüğü veriyor.
“2020, tüm dünya için değişik bir yıl oldu. COVID-19 salgınından sonra uzaktan çalışma modeline geçiş yapılması zorunluluğu, bu trendin beklenen hızlı yaygınlaşmasına vesile oldu. Bu alandaki çözümler...
İş hayatında bilgi teknolojilerinin önemi gitgide artmaktadır. Teknolojinin hızla gelişmesi ve buna paralel olarak bilgi teknolojilerinin şirketlerin iş süreçler...
2004 yılında, Eskişehir’de kurulan e-Yaz yazılım, müşteri isteklerini ön planda tutarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. e-Yaz yazılım Genel Müdürü Cevdet G...