Numara Şikayet (http://www.numarasikayet.com) sistemi tarafından sunulan "Beni Arama" servisi ile kullanıcılar pazarlama içerikli çağrı/kısa mesaj alma tercihlerini Numara Şikayet'e bildiriyor, şirketler ise reklam gönderimi yapmadan önce bu servisi sorgulayıp, sonuca göre gönderim yapabiliyor.Bu şekilde kısa mesaj/giden çağrı kanalı ile reklam aktivitelerini gerçekleştiren şirketler müşteri deneyimlerini olumsuz yönde etkilemiyor, mesajlar sadece hedeflenen kullanıcılara ulaşıyor.
8 binin üzerinde kayıtlı kullanıcısı, 15 binin üzerinde şikâyeti, ücretsiz mobil uygulamaları ile www.numarasikayet.com, ücretli ve ücretsiz kurumsal hesapları ile şirketlere gelişmiş bir şikâyet yönetim platformu sunuyor.