Sektörün 2018 yılı için istihdam hedefinin yüzde 5 artışla 95 bin müşteri temsilcisi olduğunu hatırlatan Teleperformance Türkiye İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Korhan Göksu, "İstanbul, Uşak ve Trabzon'dan sonra Balıkesir'de hizmete geçirdiğimiz çağrı merkezinde yaklaşık bin kişiyi istihdam etmeyi hedefliyoruz. Türkiye genelinde 2 bin 500 kişilik istihdam gücümüz olduğunu göz önünde bulundurunca, Balıkesir'in bizler ve sektör için önemi de ortaya çıkıyor" dedi.
Teleperformance Grup tarafından operasyon ve destek ekipleri için geliştirilen kariyer eğitim ve gelişim programı JUMP, Teleperformance Türkiye tarafından uygulanıyor. Bu program ile Teleperformance çalışanlarının potansiyel yetkinlikleri ortaya çıkarılarak doğru bir kariyer yönlendirmesi yapılıyor ve kaliteli iş sonuçları elde ediliyor. Çok hareketli, çok yönlü ve profesyonel bir çalışma ortamında Müşteri Temsilcisi unvanıyla işe başlayan gençler, zamanla Takım Lideri, Süpervizör ve Operasyon Müdürü seviyelerine yükselme şansına sahip oluyor.