Zorlu geçen 2011 yılı Rus asıllı güvenlik şirketini sevindirdi. Şirket açıkladığı 2011 raporuna göre bir önceki yıla oranla yüzde 14 daha fazla gelir elde etti. 612 milyon dolarlık gelire ulaşan şirketin CEO’su ve Başkanı Eugene Kaspersky, bu başarının ardında ekibin yaratıcı teknolojiler ortaya koymak ve bunları yeni ürünlere uygulayabilmek için sürekli çalışmasının olduğunu söyledi. Aynı zamanda bu başarının ardında şirketin yeni kurumsal çözümü olan Kaspersky Endpoint Security 8’in olduğu da belirtiliyor. Diğer taraftan Kaspersky, 2011’in zorluklarına karşı koyabilmek için yıl sonuna doğru organizasyon yapısında bazı yeniliklere gitmişti. Kaspersky, bu yıl da teknolojik yenilikler ve yaratıcılık ile farklılaşmaya yoğunlaşmayı ve yerel satış yaklaşımına dayanarak küresel ortaklıklarını genişletmeyi hedefliyor. Ürün stratejisi konusunda ise Kaspersky her ürünü ve çözümüyle belirli bir müşteri kitlesine odaklanmaya devam edecek.
Kurumsal hibrit bulut mimarisinde iş sürekliliğini ve analiz yetkinliğini sağlamak için konteynır temelli işleyiş, bu işleyişte de güncel bir güvenlik mimarisi önem kazanıyor.
"Garanti'li Konteynır...
Turkcell bu bayramda da herkes için özel ürün ve hizmet kampanyaları düzenliyor. Turkcell.com.tr adresinde satılan akıllı saat, cep telefonu ve laptop gibi pek çok popüler üründe Ramazan Bayramı sonun...
Herkesi yazılım geliştirme teknolojileri ile buluşturmayı hedefleyen Koddemy, bu amaçla anadilde ve kaliteli eğitim içeriğini meraklılarına sunuyor.Yazılım ve bi...