Kimsenin güvenliği göz ardı etme lüksü bulunmuyor
Sertan Selçuk, Kaspersky Lab Türkiye olarak verdikleri teknik desteği ve satış sonrası hizmeti en üst düzeye taşımak için faaliyetlerini sürdürdüklerinin altını çizerek şu noktalara değindi: “Mayıs ayı itibarıyla tüm kurumsal ve bireysel müşterilerimize uzaktan ve ücretsiz 7/24 destek verir hale geldik. Bu kapsamda Kaspersky Lab Türkiye teknik destek ofisimizin yetkinliği en üst seviyede. Şu anda kendi personelimizle ön satış, satış sonrası ve eğitim hizmetleri sağlayabiliyoruz. Teknik destek anlamında yatırımlarımız hızla devam edecek.”
Şirketlere ve kurumlara yönelik siber tehditlerin 2016’da da beklendiği gibi oldukça hızlı geçtiğine vurgu yapan Selçuk, konuşmasına şöyle devam etti: “Bu yıl daha çok sayıda ve son derece yıkıcı, hedefli saldırılar gerçekleşiyor. Önümüzdeki dönemlerde de yine sofistike saldırılar sürecek. Zararlı yazılımlar, şirketlerde ve kurumlarda BT departmanlarının en önemli gündem maddelerinden biri olmaya devam ediyor. Büyük, orta ve küçük ölçekli işletmeler için özellikle fidye yazılımları, güvenliğe dair en büyük kaygılarından biri olmayı sürdürüyor. Kaspersky Lab olarak şirketlere ve kurumlara yönelik siber saldırıların sayısının artacağını, artmakla kalmayıp çeşitleneceğini, yeni siber saldırı ve dolandırıcılık yollarının ortaya çıkacağını öngörüyoruz. Dolayısıyla kimsenin bir an bile durma, güvenliği göz ardı etme veya ikinci plana itme gibi bir lüksü bulunmuyor. Kamu, eğitim, üniversite, savunma gibi sektörler de planlarını, güvenlik yatırımlarını her daim güncel tutmalılar. Kaspersky Lab’de kullanıcılarımızı en doğru, etkin, verimli şekilde korumak için gereken önlemleri alıyoruz.”