Tüm sektörler gibi finans sektörü de, hem de yıllardır, hem de hiç olmadığı kadar köklü bir değişim içinde. Finans kuruluşları girişimlerle işbirlikleri yapıyor, ‘ben ne yaparsam odur’ demek yerine müşteriyi inlemeye öncelik veriyor. Hem de sayısı git gide artan kanallar ışığında… Düzenlemeler her zamanki gibi yeniliklerin gerisinde geliyor, ama küresel bazda bu konuda farkındalığın geliştiği de açık bir gerçek. Bankacılık işlemleri ve mevzuatın temelleri sabit kalsa da, geri kalanı külliyen değişiyor. Çünkü müşteri bunu istiyor… Bankalar, finans odaklı start-up’lar. operatörler… Bunlar ve kalan tüm paydaşlar birbirini reddederek değil, işbirliği içinde çalışılması gerektiğini biliyor. Bu kadar farklı paydaşla süreç ve kurumları yönetmek kolay değil, tamam. Ama bilişim dünyası tam da bunun için var. Yani bütünsel ve yetkin entegrasyon, yönetim kolaylığı ve çok daha fazlası…
Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu kliksa.com, 18-24 yaş aralığındaki üniversiteli gençlerin internet kullanımı ve online alışveriş alışkanlıkların...
TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Hasan Mandal’ın katılımıyla, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nda 29 Ocak tarihinde, TÜBİTAK BİLGEM YTE tarafından, Türkiye’de ilk kez Mikroservis Konferansı düzenlend...
Vodafone, Ev İnterneti’ne özel yeni bir kararı hayata geçiriyor. Vodafone, artık sadece fiber altyapı olan yerlerde hizmet verecek. Bakır toptan altyapı hizmeti olan yerlerde yeni müşteri alımı yapmay...