ÇMD’de ikinci kez Yönetim Kurulu Başkanı seçilen Tarakçı, “Başkanlık görevimi yürüttüğüm üç yıl içerisinde sektörün bilgi merkezi olan web sitemizi içerik ve görsel açıdan zenginleştirdik. Sektörümüzle ilgili basında çıkan haberleri takip ederek, haftalık olarak tüm üyelerimizle paylaşmaya başladık. Yılda bir kez yaptığımız üye buluşmamızın kapsamını genişleterek “Sektör Buluşması” haline getirdik, içeriğini konferanslar ve panellerle zenginleştirdik. Geleceğin yöneticileri olan takım liderlerimiz ile buluştuğumuz kahvaltı organizasyonlarını her yıl düzenleyerek geleneksel hale getirdik. Siber suçlarla mücadelede telefon aracılığı ile yapılan dolandırıcılık olaylarında emniyet kurumlarına da destek olduk. Tarafsız bir STK kimliğimiz ve sektörün referans noktası olarak, başarılı kişileri, kurumları ve projeleri ödüllendirmek üzere Türkiye Çağrı Merkezi Derneği Ödülleri için organizasyon düzenlenmeyi planlıyoruz” dedi.
Çağrı Merkezleri Derneği 4. Dönem Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu Asil Üyeleri:
| YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELERİ | |
| WEBHELP | METİN TARAKÇI |
| GLOBAL BİLGİ | ÇAĞATAY AYNUR |
| ASSİSTT | GÜRCAN ALADİNLİ |
| ATOS | OKAN GÖZÜTOK |
| AVEA | ENİZ AKDAĞ |
| TEB | ÖZGE MİCOZKADIOĞLU TEKALP |
| VODASOFT | ZEKERİYA ARSLAN |
| TELEPERFORMANCE | ENGİN UTKAN |
| ARÇELİK | UĞUR İPEK |
| VESTEL | SELCEN UYGUNTÜZEL |
| ALONET | HAKTAN SARAN |
| ERİŞİM | RENGİN AĞILÖNÜ |
| FİNANSBANK | BANU HIZLI |
| DENETİM KURULU ASİL ÜYELERİ | |
| HALKBANK | KADRİYE ÇİMEN BOZACI |
| PUSULA | HASAN ADIGÜZEL |
| LUFTHANSA | SEVDA GÜLER |