Sektörün deneyimli isimlerinden Doğan Yılmaz, Bircom’da, Müşteri Deneyimi Direktörü olarak atandı. Yılmaz, lisans eğitimini İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü’nde, lisansüstü eğitimini ise Bahçeşehir Üniversitesi’nde tamamladı. Profesyonel kariyerine 2002 yılında Spintek’te Ağ ve Sistem Mühendisi olarak başlayan Yılmaz, ardından Borusan Telekom’da 3 yıl boyunca çeşitli mühendislik ve yöneticilik pozisyonlarında görev yaptı. Sonrasında Turkcell Superonline’da satış öncesi ve satış sonrası pozisyonlarda yönetici olarak görev alan Yılmaz, Bircom’a geçmeden önce, TurkNet İletişim Hizmetleri’nde Kurumsal Servislerden Sorumlu Müşteri Deneyimi Müdürü olarak görev yapıyordu.
Softline, yeni proje ekibiyle tüm ihtiyaçları tek elden sağlamayı hedefliyor.Yaklaşık 20 yıl önce Rusya’da kurulan ve yavaş yavaş uluslararası bir şirket haline...
Elektrik ve enerjinin geleceği 9-10 Mayıs tarihleri arasında Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından düzenlenen “Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler K...
Veriyi yönetmenin öneminin gittikçe arttığı günümüzde kurumlarının sahip oldukları veri yığınlarını anlamlı hale getirebilecek çözümlere duyulan ihtiyaç da artıy...