ASF Otomotiv, araç satış süreçleriyle ilgili dijital bir yeniliği hayata geçirerek, ABD merkezli online görüşme platformu 11Sight ile işbirliği yaptı. Renault, Fiat, Dacia ve Ford markalarının Türkiye yetkili satıcılıklarını yapan ASF Otomotiv, araç satın almak isteyen müşterilerine internet üzerinden canlı olarak galeri gezebileceği sistemin altyapısını böylece tamamladı. İlk etapta Renault ve Fiat markaları için devreye alınan 11Sight uygulaması ile ziyaretçiler asffiat.com.tr ve asfrenault.com.tr adresleri üzerinden tek tıkla canlı olarak bayilere bağlanıyor. Yüksek çözünürlükte görüntü kalitesi ile ekran başından otomobilleri inceleyen müşteriler, tüm sorularına satış temsilcilerinden anında yanıt alabiliyor. ASF Otomotiv’in 11sight özelliği ile galerileri gezmek için uygulama indirmek de gerekmiyor. Bunun yerine, sitelerde bulunan uygulama ikonuna tıklayarak doğrudan satış temsilcisine bağlanılıyor. Böylece otomobil meraklıları Türkiye’de de mobil cihazlarıyla veya bilgisayar başında otomobilleri inceleme fırsatı buluyor.
Türkiye ve Almanya arasındaki şirketler arasında başarılı işbirlikleri için doğru ve sağlam bir köprü kurma olanağı sunmayı amaçlayan Hannoverimpuls’un önümüzdek...
Patentin Türkiye’deki geri durumunu iyileştirmek adına, Ege Üniversitesi Bilim-Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi (EBİLTEM) -hep sayıklanan- üniversite-sana...
Ekon Teknoloji’yi ‘startup ruhunu kaybetmeyen şirket’ olarak tanımlayan Ekin Keçeci, 2018 yılında kurduğu şirketi, 2019 yılında Hacettepe Teknokent’e taşıdı. DenizBank bir ‘startup’ olarak Ekon Teknol...