M2M ile sağlık hizmetinin kalitesi artarken maliyetler aşağı çekiliyor
Her büyüklükte sağlık kuruluşunda, hasta ve hasta yakınlarının danışma, randevu, tedavi süresi ve sonrasında bilgi ve ilgili kişiye ulaşma ihtiyacı bulunuyor. Bazı kurumlarda bu ihtiyacın oldukça yoğun olduğunun altını çizen Yıldırım, şunları kaydetti: “Bu noktadaki ihtiyaca yönelik Karel IP Çağrı Merkezi çözümümü ile erişim hızını artırıyor, kişilerin memnuniyetini yükseltiyor ve sağlık kurumuyla bağını güçlendiriyor. Personel ve sağlık kurumuna bağlı araçların lokasyon ve anlık durum bilgilerinin uzaktan takip edilerek operasyonel verimliliğin sağlanması ise bir diğer önemli nokta. Karel’in makineden makineye (M2M) tabir edilen iletişim çözümü sayesinde ise hem verilen sağlık hizmetinin kalitesi artıyor, hem de maliyetler aşağı çekiliyor.
Sağlık sektöründe güvenlik bir diğer önemli unsur. Güvenlik konusunda dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, personel ve hasta güvenliği sağlanırken, hastaların rahatsız edilmemesi, izleniyorum hissine kapılmamasıdır. Karel olarak güvenlik çözümlerimizi, bu hassasiyetlere uygun olarak tasarlıyor ve yapılandırıyoruz. Bu amaçla, Karel CCTV çözümlerimiz, açık veya kapalı alanlarda gece, gündüz farklı çevre koşullarında, kaliteli görüntü ve kayıt imkânıyla, uzaktan, canlı veya geçmişe dönük izleme ve analiz olanağı sunuyor. ONVIF özelliğiyle diğer sistemlerle entegre çalışabilmeleri, sahip oldukları kolay kurulum, denetim ve yönetim özelliği, ağ kapasitesiyle orantılı olarak verilen iletişim kalitesi, farklı işlevlere aynı sistem üzerinden ulaşabilmesi özellikle IP CCTV çözümlerimizin tercih edilmesini sağlıyor.”