Avrupa Futbol Şampiyonası 2016’da da kullanılan çizgi teknolojilerinin bir benzeri Brezilya’da düzenlenen Dünya Kupası 2014’te kullanılmıştı. Dünya kupasındaki statlara aralarında çatının da bulunduğu birçok alana yerleştirilen 14 kamera, topun pozisyonunun 3 boyutlu belirlenmesini sağladı. Kameralardan elde edilen veriler Dell sunucularına gönderildi ve saniyeden kısa bir sürede topun çizgiyi geçip geçmediği titreşim ve sinyallerle hakemlerin kolundaki saatlere gönderildi. Aynı teknoloji, 2015-2016 sezonunda Fransa Futbol Ligi’nde (Ligue 1) de kullanıldı.
Benzer teknolojiler otomobil yarışlarında da kullanılıyor. ABD’de yarışlara devam eden RCR Racing’de, örneğin otomobilin tekerleklerine yerleştirilen sensörlerle RCR takımı adına yarışan sürücünün başarısı diğer otomobillerle kıyaslanabiliyor. İlerleyen süreçte özellikle giyilebilir teknolojiler yardımıyla daha fazla teknolojinin sporda doğallığı bozmadan yer alması bekleniyor.