“74 ülkede faaliyet gösteren dış kaynak CRM ve çağrı merkezi şirketi olarak, Türkiye’yi stratejik pazar olarak görüyoruz. Potansiyeline inandığımız pek çok ülkede olduğu gibi Türkiye’de de hem sektörün gelişimi hem müşterilerimize en iyiyi sunmak üzere yatırımlar yapıyoruz. Balıkesir çağrı merkezi bu vizyonumuzun göstergesi. İstanbul’daki merkezimizi Avrupa’nın sayılı çok dilli yetkinlik merkezlerimizden biri olarak konumlarken, potansiyeli yüksek şehirlere yatırım yapmaya da devam edeceğiz.”
Türkiye’de toplam 2 bin 500 çalışanı ile hizmet veren, İstanbul genel merkezinin yanı sıra Uşak ve Trabzon’dan da hizmet sunan Teleperformance’ın Balıkesir’deki yeni tesisinde bini aşkın çalışana ulaşmak hedefleniyor. Teleperformance Türkiye CEO’su Engin Utkan da, “Balıkesir, dinamik genç nüfusu ve yüksek kalitede eğitim seviyesiyle çağrı merkezi sektörü için önemli bir çalışan potansiyeline sahip. İstanbul’a yakın mesafede, kara-hava-deniz yollarından oldukça çeşitli ulaşım alternatiflerine sahip lojistik avantajı olan bir şehir. Balıkesir merkezimiz önümüzdeki dönemde telekom, finans, otomotiv sektörlerinden farklı kurumların müşteri deneyimini zenginleştirecek” dedi.