Tempo Çağrı Merkezi’nin İK Direktörlüğüne Özgül Topkan atandı
1 dakika okuma süresi.
Özgül Topkan, İstanbul Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri mezunu. Kariyerine Turkcell Müşteri Hizmetleri’nde başlayan Topkan, Turkcell Global Bilgi, UPS ve Aras Kargo Müşteri Hizmetleri yönetimi ile 11 yıllık çağrı merkezi deneyiminden sonra insan kaynaklarına geçiş yapıp, Home Store, Vodatech ve Ar Şirketler Grubu’nda insan kaynakları müdürlüğü görevlerinde bulundu.
Yer hizmetleri ekibi, Pegasus’ta misafirlerin iyi bir hizmet alması ve gidecekleri yere sağ salim zamanında varması için çok önemli görevler üstleniyor.
Yer hizmetleri havacılıkta oldukça geniş ve...
Oracle Bulut Uygulamaları, işletmedeki her bir departmana yönelik eksiksiz ve tamamen entegre bulut uygulamalarından oluşan bir paket ve sektörün en kapsamlı ve...
BT yönetişimi, en basit tanımıyla, belli teknoloji stratejilerini en yüksek kurumsal değere dönüştürme amacı taşır. Red Hat Güvenlik Stratejisti Josh Bressers, ş...