Tüketici Örgütleri Federasyonu’ndan kota aşımı uyarısı
1 dakika okuma süresi.
Tüketici Örgütleri Federasyonu (TÖF), tüketicilerin sorunları ile ilgili açıklamalarda bulundu. TÖF Genel Başkan Yardımcısı Ömer Keser yaptığı açıklamada, son günlerde mobil internet kullanımında yaşanan tüketici şikayetleri ile ilgili olarak şunları kaydetti: “GSM şirketleri her türlü kota aşımında tüketicileri önceden bilgilendirmek ve risklere karşı uyarmak zorunda olduklarından bu sistemleri bir an önce hayata geçirmelidir.” Son günlerde özellikle mobil internet kullanımında yaşanan yavaşlamalar ve kota aşımı sorunları ile ilgili çok sayıda tüketicinin TÖF üyesi derneklere başvuruda bulunduğunu belirten Ömer Keser, şikâyetlerin genel olarak 3G teknolojisi ile mobil hizmet veren GSM şirketleri üzerinde yoğunlaştığını ifade etti. Keser, “Mobil internet kullanmak isteyen tüketiciler kapsama alanı sorunlarıyla karşılaşıyor, vaat edilen hızla internet kullanılamıyor. Bu durum operatör şirketlerin yeterli altyapı çalışmaları olmamasından dolayı tüketici mağduriyetlerine sebebiyet vermekte. Tüketicinin korunması hakkındaki kanun, vaat edilen bir hizmetin yerine getirilememesini ayıplı bir hizmet olarak tarif etmekte. Bu nedenle yaşanan sorunların sorumluluğu ilgili şirketlerin üzerinde kalmaktadır. Yine mobil internet kullanımında kotaların düşük olması tüketicilerin kısa sürede belirlenen kotaları aşmasına neden olmaktadır” dedi.
Dell Technologies, çalışma hayatını yeniden şekillendiren yeni ürün ve yazılımları piyasaya sürerek herkesin en iyi performansını sergilemesine destek olmaya devam ediyor. Akıllı, işbirlikçi ve sürdür...
Sabancı Üniversitesi ve Akbank'ın girişimcilere işlerinin tasarımı, uygulaması ve yönetimi konusunda yol göstermek, destek olmak ve eğitmek için başlattığı A...
DataStar, ADATA’nın uygun fiyatlı SSD (Solid State Disk) modeli olan SP600’ü satışa sundu. 32 GB, 64 GB ve 128 GB gibi üç kapasite seçeneği ile ürün, SATA III te...