Alanında önde giden firmaların müşterilerini en iyi şekilde tanıyarak, talep edilmeden ihtiyaç duyulan servisleri sunanlar olduğundan bahsetmiştik. Bunun da temelinde aslında tahminsel analizler yatıyor. “Müşterim ne bekliyor, ne bekleyecek; sürecim nasıl ilerliyor, nasıl ilerleyecek; ürün ve servislerimin kalitesi nasıl, böyle giderse ileride nasıl olacak; şu anda yaşadığım bir problem var mı, gelecekte yaşayabilir miyim” gibi sorulara, tahminsel analizlerle cevap bulabiliyorsak, müşterilerimize tam da ihtiyaçları olduğu anda, yüksek kaliteli, kesintisiz ürün ve servisleri sunabiliriz.
Biz de HP olarak, tüm müşterilerimizin varolan süreçlerini optimum ve entegre şekilde yönetebilmelerinin yanı sıra, geleceğe de tahminsel olarak bakabilecekleri çözümler sunmaya çalışıyoruz.
Mobilite küçük-büyük tüm işletmeler için artık işin kalbinde yeralmaya başladı, zaman artık herzamankinden daha değerli. Çünkü hem iç, hem dış müşteriler sürekli olarak hareket halindeler, servislere ve ürünlere mobil ulaşmak istiyorlar, işlerini mobil yapmak istiyorlar, her bilgiye anında ulaşmak istiyorlar. Bunu sağlamanın yolu da elbette sürekli yanımızda gezdirdiğimiz akıllı cihazlar. Bu ihtiyaçlar işletmelerin BT altyapılarında bir dönüşüm başlattı, varolan servislerin artık mobil olarak sunulması, BT’nin klasik süreçlerinde yaptığımız işlerin artık mobiliteye uygun şekilde sunulması gerekiyor; ve bunun da rekabet nedeni ile çok hızlı yapılması gerekiyor. Bu dönüşümü gerçekleştirirken, mobil olsa da iç ya da dış servislerimizde ödün vermememiz gereken noktalar var, fonksiyonalite, performans, müşteri deneyimi gibi servisin kalitesini etkileyen unsurlar halen ajandamızda çok önemli bir yer tutuyor.
HP Yazılım İş Ortakları Yöneticisi Eyüp Bay