Teslimatlar da yaşanan sorunları da incelendiği araştırmada görüşmecilerin yüzde 29’u bugüne kadar teslimatla ilgili sorun yaşamadıklarını belirti. Tesimatlar da en çok yaşanan sorun “ürünün zamanında teslim edilmemesi”nde yaşanırken, bunu “teslimat zamanının belli olmamasından dolayı beklemek zorunda kalınması” ve “evde olunmasına rağmen eve geldik yoktunuz, denmesi” izledi. Kargo / teslimat kullanım alışkanlıklarının da irdelendiği araştırmada, kapıya teslim yapması, adresten dönmesi halinde şubeye uğrayıp alabilme imkanı, taşınma esnasında doğabilecek zararları üstlenmesi ve şubenin evine yakın olması kargo hizmetlerinin sevilen yönlerini oluşturuyor.
Tüketiciler internet alışverişlerinde kargo/teslimat firmasını seçerken en çok ücret, güven, hasarsız ve zamanında teslimat konularına dikkat ederken, her 4 kişiden 1’i internet alışverişlerinde erken teslimat için ekstra ödeme yapabileceğini belirtiyor. “Ücretsiz teslimat” kargo firmalarından en çok beklenen kampanya olurken, bir sonraki alışverişte indirim ve çekilişe katılma hakkı ise en az tercih edilen kampanyalar arasında yer alıyor.