Çağrı merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti veren UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, çağrı merkezlerinde çeşitli pozisyonlarda görev yapan Yeliz Tuğlacılar’ı İş Geliştirme Müdürü olarak bünyesine kattı. Tuğlacılar, Turkcell Global Bilgi’de Müşteri Temsilcisi olarak iş hayatına başladı ve yaklaşık 8 yıl boyunca birçok operasyonda yöneticilik yaptı. 2012 yılında genel katılıma açık eğitimler düzenleyen Açıksınıf.com’da Eğitim Gelişim ve Satış Müdürü olarak göreve başlayan Tuğlacılar, görev yaptığı süre içerisinde farklı sektörlerden birçok müşteri için açık eğitimler düzenledi.
Her şeyin dijitalleştiği bir ortamda, verinin toplanması, saklanması, korunması, ilişkilendirilmesi, anlamlandırılması, raporlanması vb yetmiyor; tüm bunların anlık yapılması gerekiyor. Analitik veri...
Teknoser, elektrik dağıtım şirketleri ile sektöre bilişim çözümleri sağlayan iş ortaklarının temsilcilerini KKTC’de düzenlediği etkinlikte bir araya getirdi.Hita...
Panelin ardından verilen iletişim arası sonrası, BSH Ev Aletleri Bölgesel Dijital Dönüşüm Direktörü Engin Çolakoğlu, ‘Bir Şirketin Dijital Dönüşüm Tecrübesi’ baş...