Veri merkezleri ile ilgili son gelişmeler dosya sayfalarımızda. Veri merkezleri içerdiği kritik bilgiler, iş süreçlerinin bu merkezlerden yürütülmesi ve müşteri hizmetlerinin sayısal ortama kayması bağlamında artık şirketlerin en değerli varlıkları. Her geçen gün daha fazla iş ve kritik uygulamalar sanal ortamlara taşınırken bu durum veri merkezlerinde uygulamaların değişen ihtiyaçlarını hızlı bir şekilde adresleyen altyapı ihtiyaçlarını ortaya çıkarıyor. Sanal sunucuların yaratmış olduğu büyüyen veriler ve oluşan dinamik yapı ile geleneksel metodlar ile ortamı yönetmek her geçen gün biraz daha zor bir hal alıyor. Yeni nesil veri depolama çözümleri bu ihtiyaçları adresleyerek, veri merkezlerini de farklı yapılara dönüştürüyor. Artık 7/24 çalışan, sanallaşmış, küreselleşmiş, enerjinin verimli ve tasarruflu kullanıldığı, tam olarak otomatikleşmiş ve uzaktan yönetilebilen ortamlar veri merkezleri olarak algılanıyor. Veri merkezleri konusundaki yaygın bir görüş de önümüzdeki dönemlerde bu alanda konsolidasyonların gündeme geleceği.
Büyük finans kuruluşları, operatörler ve bilişim şirketleri yetkin startup’larla sektörü yeniden tanımlıyor. Gündemde ise şu başlıklar var:
Siber güvenlik: Finansal hizmetlerde alışkanlıkları büy...
Yapı Kredi’nin üniversite öğrencileri için gerçekleştirdiği FikriMobil yarışmasında başvuru tarihi uzatıldı. Mobil ve teknoloji dünyasına ilgi duyan üniversite ö...
Uçtan uca müşteri hizmetleri otomasyonu odaklı yapay zekâ şirketi CBOT’un yaptığı çalışmaya göre, Türkiye'de açıklanan 100 büyük internet firmasının %52'si müşterilerine chatbot ve canlı destek ile hi...