Sanal gerçeklik gözlükleri hızlı bir şekilde gelişen ekosistemiyle dikkat çekmeye devam ediyor. İlk etapta sadece eğlence için üretileceği ve ömrü konusunda soru işaretleri olan teknoloji, iş dünyası üzerindeki etkisini de artırıyor.
Volvo, sanal gerçeklik gözlükleri pazarına "HoloLens" adlı gözlükle girecek olan Microsoft ile yaptığı işbirliği ile birlikte yeni nesil araçlarını sanal ortamda tanıtacak. Anlaşma ile birlikte Microsoft'un geliştirdiği VR cihazı HoloLens ile mağazalarına gelen müşterilerine sunumlar yapma şansı yakalayacak olan Volvo, bu sayede müşterilerin kafalarındaki soru işaretlerinin tamamını ortadan kaldırabilecek.
Volvo mağazalarına gelen müşteriler, müşteri temsilcilerinin HoloLens ile yapacağı sunumlar ile birlikte satın almayı planladıkları araç hakkında çok daha fazla bilgi sahibi olacakları gibi bir yandan da bu öğrendikleri bilgileri sayesinde araçlarını çok daha güvenli bir şekilde kullanma imkânına sahip olacaklar.