Etiketlere göre arama sonuçları

2 dakika okuma süresi.
CMC istihdamı artırmayı sürdürüyor

Çağrı merkezi sektöründeki istihdam sayısı 2016 yılında 85 bin kişiye ulaştı, 2017 sonuna kadar bu sayının 92 binlere ulaşması hedefleniyor. Dış kaynak sağlayıcı...

1 dakika okuma süresi.
CMC CFO’su Yalkın Avcı oldu

Dış kaynak çağrı merkezi CMC’de işletme ve finans yönetimi konularında 14 yıllık tecrübeye sahip, daha önce Groupon ve PricewaterhouseCoopers gibi şirketlerde gö...

3 dakika okuma süresi.
Çağrı merkezinde yeni dönem

CMC, Oracle ürün ve hizmetleri ile, ileri teknolojiye sahip, yeni nesil bir hizmet yaklaşımını hayata geçirdi. CMC, çağrı merkezinden çok kanallı iletişim merkez...

2 dakika okuma süresi.
Şanlıurfa istihdamına katkı

Anadolu’ya yatırım yapmanın aynı zamanda bir sosyal sorumluluk olduğu bilincini taşıyan CMC’nin 15 milyon TL yatırım yaparak hayata geçirdiği Şanlıurfa’daki çağr...

1 dakika okuma süresi.
Finans operasyonları Başaktar’a emanet

Nefın Başaktar, CMC’de operasyon direktörlüğüne getirildi. Finans alanında deneyime sahip olan Başaktar, CMC içinyeni projeler geliştirilmesinde görev alacak. İş...

6 dakika okuma süresi.
Görüntülü hizmet dönemi

Müşteriye ulaşmak için her şeyden önce güvenilir ve hızlı bir iletişim altyapısına ihtiyaç duyan çağrı merkezlerinde 3G ve genişbant internet gibi teknolojik gel...