CMC istihdamı artırmayı sürdürüyor
Çağrı merkezi sektöründeki istihdam sayısı 2016 yılında 85 bin kişiye ulaştı, 2017 sonuna kadar bu sayının 92 binlere ulaşması hedefleniyor. Dış kaynak sağlayıcı...
Çağrı merkezi sektöründeki istihdam sayısı 2016 yılında 85 bin kişiye ulaştı, 2017 sonuna kadar bu sayının 92 binlere ulaşması hedefleniyor. Dış kaynak sağlayıcı...
Dış kaynak çağrı merkezi CMC’de işletme ve finans yönetimi konularında 14 yıllık tecrübeye sahip, daha önce Groupon ve PricewaterhouseCoopers gibi şirketlerde gö...
CMC, Oracle ürün ve hizmetleri ile, ileri teknolojiye sahip, yeni nesil bir hizmet yaklaşımını hayata geçirdi. CMC, çağrı merkezinden çok kanallı iletişim merkez...
Anadolu’ya yatırım yapmanın aynı zamanda bir sosyal sorumluluk olduğu bilincini taşıyan CMC’nin 15 milyon TL yatırım yaparak hayata geçirdiği Şanlıurfa’daki çağr...
CMC (Customer Management Center), İŞKUR’un istihdamı artırmak ve sektöre daha kalifiye elemanlar yetiştirilmesinde destek olmak amacıyla hazırladığı projeye katı...
Nefın Başaktar, CMC’de operasyon direktörlüğüne getirildi. Finans alanında deneyime sahip olan Başaktar, CMC içinyeni projeler geliştirilmesinde görev alacak. İş...
Müşteriye ulaşmak için her şeyden önce güvenilir ve hızlı bir iletişim altyapısına ihtiyaç duyan çağrı merkezlerinde 3G ve genişbant internet gibi teknolojik gel...