Çağrı merkezi sektöründeki istihdam sayısı 2016 yılında 85 bin kişiye ulaştı, 2017 sonuna kadar bu sayının 92 binlere ulaşması hedefleniyor. Dış kaynak sağlayıcı CMC Türkiye de dört ayda 825 kişilik yeni işe alım gerçekleştirmeyi hedefliyor. CMC Türkiye, 2016 yılını iki önemli yatırımla kapattı. Elektrik piyasasının bir şirketine hizmet vermek üzere Rize’de açılan merkezde 275 kişi istihdam edildi. Telekomünikasyon sektörünün önde gelen şirketlerinden birine hizmet veren Bayburt lokasyonunda ise 150 kişiye iş imkanı sağlandı. Çağrı merkezi, sosyal medya ve bulut bilişim şirketi CMC Türkiye, yeni lokasyonların yanı sıra mevcut merkezlerindeki operasyonlarını da büyütme kararı aldı. 2017 yılının ilk çeyreğinde Malatya lokasyonunda 300, Şanlıurfa lokasyonunda ise 100 yeni işe alım yapacak olan şirket, toplam çalışan sayısını böylece dört binin üzerine çıkartacak. Orta ve Doğu Avrupa ülkeleri ile Türkiye gibi büyüyen pazarlara yatırım yapan Mid Europa şirketinin bir parçası olduklarını belirten CMC Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Hakan Saran, yabancı yatırımcıların Türkiye’ye güveni ile yatırımlarını sürdürdüklerini söyledi. Saran, “İstanbul’daki merkezimiz ve Anadolu’daki yatırımlarımızla toplam beş lokasyonda, dört bini aşkın çalışanımızla kurumsal müşterilerimize hizmet veriyoruz. Her yeni operasyonumuzla istihdamımızı da önemli ölçüde artırıyoruz” dedi.
Architecht ve Microsoft Türkiye'nin iş birliğiyle gerçekleştirilen 'Finansal Dönüşümde Yapay Zeka ve Güvenlik' temalı etkinlik, finans sektörünün önde gelen isimlerini Microsoft Türkiye'nin Genel Müdü...
Bankalararası Kart Merkezi (BKM), son dönemde iki önemli çalışmaya imza attı: PCI Güvenlik Standartları Konseyi’ne (PCI SSC) katıldı ve NFC Forum’un da ilk Türk...
Oracle, raf tipi, blade sunucular ve 10 GbE küme yapısını da içeren yeni nesil Sun Fire x86 Clustered Systems’ı duyurdu. Sun Fire x86 Clustered sistemleri, siste...