ABank, kurumsal web sitesini gelişen teknolojik eğilimlere uygun olarak yeniledi. ABank’ın yeni web sitesi, farklı cihaz tiplerine tam uyumlu arayüzüyle cep telefonundan, tablet ve bilgisayara kadar, tüm iletişim araçlarında kaliteli deneyim sunuyor. Kullanıcı deneyimini ön plana taşıyan tasarımla ziyaretçiler, menüler arasında kaybolmadan, aradıklarına kolayca ulaşabiliyor. İşlevsel arama altyapısı ve sayfa sonlarındaki “Size nasıl yardımcı olabiliriz?” yardım modülü ile ziyaretçilere aradıkları bilgiye kolayca ulaşma imkanı sunuluyor. Bankanın yeni web sitesinde tüm ürün ve hizmet sayfalarında yer alan “Bizimle İletişime Geçin” butonu ile de ziyaretçilerin gerektiğinde ihtiyaç duyduğu bilgiler bankanın ilgili şube veya bölümleri tarafından ziyaretçi ile birebir iletişime geçilerek detaylı olarak aktarılıyor.
Teksan Jeneratör’de Pazarlama Direktörlüğü görevine Bertan Birkan getirildi. Birkan, daha önce şirkette Ticari Pazarlar Geliştirme Direktörü olarak görev yapıyor...
Kurumsal bilişim altyapıları zaten bir değişim ve gelişim içindeydi, ama pandemi dönemi bu adımları hızlandırdı. Bilişim altyapılarında bulut gücünü gösterir, hizmet olarak kullanılan başlıklar öne çı...
SAS Orta Doğu, Türkiye ve Doğu Avrupa İş Çözümleri Direktörü Yiğit Karabağ
Kurumların bilişim teknolojilerine yatırım yapmalarını dijitalleşme stratejisinin bir sonucu olarak okuyabiliriz. Kamuda da...