Aksigorta, Sabancı Üniversitesi ve MIT (Massachusetts Institute of Technology) tarafından kurulan Türkiye’nin ilk ‘Büyük Veri Davranışsal Analiz ve Görselleştirme Laboratuvarı’ (BAVLAB) bünyesinde “Sigortacılıkta Büyük Verinin Keşfi ve Analizi İnisiyatifi”ni hayata geçirdi. Program, sigortacılıkta büyük verinin analiz edilmesine ve yeni stratejilerin geliştirilmesine yön verecek. Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, “Önümüzdeki dönemde sigortacılık alanında müşteriyi en iyi tanıyan ve anlayan, mevcut ürün ve hizmetlerini bu doğrultuda kişiselleştirebilen ve kurumsal stratejinin merkezine müşteriyi konumlandırarak çalışmalarına yön veren firmalar başarılı olacak” dedi. BAVLAB Yönetici Direktörü Dr. Attila Bayrak ise “Yeni nesil analitik uygulamaları; kurumlara müşterileri ile doğru anlarda yakın ilişkiler kurabilme fırsatı yaratabiliyor. Analitik de yeniden tanımlanıyor ve günümüz ekonomik koşullarında rekabet avantajı oluşturabilecek en kritik konulardan biri” dedi.
Türkiye’nin ilk tüketici finansman şirketi olan, müşterilerinin ihtiyaçlarına en iyi şekilde karşılık verebilmek için dijitalleşmeye yatırımlar yapan Koçfinans; 5 yıl önce yenilikçi yaklaşımını ve viz...
Biz, pasaportlarımızı biyometrik yapmaya henüz hazırlanırken, Avustralya ve Yeni Zelanda, pasaportlarını bulutta saklamaya karar verdi bile. Böylece, bu ülke vat...
Türkiye pazarında güçlenen yazılım sektörünün temsilcileri, İstanbul Elektrik-Elektronik, Makine ve Bilişim İhracatçıları Birliği (TET) öncülüğünde ihracat atağı...